TIVOLI JO10-1

Door Dion Bell

Tivoli JO10-1 – SBC JO10-5

23-03-2019

Dit was de enige tegenstander waar we tegen verloren hadden tijdens de najaarscompetitie. Het had de motivatie moeten zijn om extra hard te werken voor de winst, maar we vervielen in dezelfde fouten als de uitwedstrijd. Veel pingelen, onzorgvuldig balbezit, slechte bal aannames, veel ging er fout. We waren met vlagen veel beter, maar door te weinig inzet en onnodige fouten kreeg SBC de kans om

Tivoli JO10-1 - DBS JO10-2

30-03-2019

Na een week hard trainen moesten we laten zien dat we het wel kunnen en dat er hard gewerkt kan worden. Een erg goede tegenstander met goede spelers was de testcase. Mayren de keeper heeft ons behoed voor een grotere achterstand bij rust, het was pas 0-1. Ook werkten we kei-hard en maakten we het ze erg moeilijk en kregen ook kansen, maar ook zij hadden een goede keeper. Na de rust was er toch iets teveel ontspanning en kregen direct 7 doelpunten tegen, zelf scoorde we er 1. Ze weer wakker geschud tijdens de laatste time-out, gelukkig werkte dit en scoorde zij slechts nog maar 1 keer en wij zelfs 2. Hiermee kwam de eindstand op 4-9, zeer verdiend, dit was echt een hele goede tegenstander. Hard werken op de training werkt dus toch.

UNA JO10-2 – Tivoli JO10-1

06-04-2019

UNA had 11 spelers, dus de hoop was er dat er minstens 1 mindere speler bij zou zitten, achteraf bleek dat dit niet het geval was. Door de juiste spelers goed af te dekken konden we het gevaar bij het doel weghouden. Niels stond voor het eerst op het veld en direct als keeper, boven verwachting deed hij het erg goed en hield ons lang in de race. Ook al was het duidelijk dat we hier niet konden winnen, maar strijden voor een goed resultaat was de opdracht. ook deze wedstrijd was de 3e kwart een cruciale, hier kregen we ook onnodig teveel doelpunten tegen door iets van concentratieverlies. Dit herstelde we deels tijdens het laatste kwart, waardoor de eindstand blijf steken op 10-4. Gelukkig ook nu weer hard gewerkt en bij vlagen erg goed spel, bied mogelijkheden voor de komende wedstrijden. Goed gewerkt jongens.